Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa zorganizowania i przeprowadzenia 2 spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci wraz z zajęciami animacyjnymi
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa zorganizowania i przeprowadzenia 2 spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci wraz z zajęciami animacyjnymi dla dzieci w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach RPO WKP 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania wydarzenia w dniu 28 maja 2022 roku w godzinach od 10:00 do 16:00. Miejsce spotkań i animacji jest do uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów wynajmu i użytkowania przestrzeni wskazanych przez Zamawiającego.
Całkowity czas 1 spotkania dla dorosłych to 6 godzin zegarowych. Zamawiający przewiduje, że w 1 spotkaniu będzie uczestniczyło ok. 30 osób – łącznie 60 osób w 2 grupach.
Całkowity czas zajęć animacyjnych to 6 godzin zegarowych. Zamawiający przewiduje, że na zajęciach animacyjnych będzie uczestniczyło ok. 60 dzieci.
Spotkania dla dorosłych muszą być przygotowane w następującej tematyce:
Temat 1: „Współpraca z rodzinami biologicznymi osób sprawujących pieczę zastępczą” (grupa 1).
Temat 2: „Jak rozmawiać z dzieckiem na temat jego sytuacji rodzinnej/życiowej” (grupa 2).
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
1. Co najmniej 2 ekspertów do przeprowadzenia spotkań dla dorosłych posiadających wykształcenie psychologiczne lub pedagogiczne lub pracownika socjalnego lub terapeuty oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z rodziną i dziećmi.
2. Co najmniej 3 animatorów w celu opieki i organizowania czasu wolnego na świeżym powietrzu dla dzieci i młodzieży w czasie trwania spotkań dla dorosłych. Animator musi posiadać ukończony kurs na animatora czasu wolnego oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w animacji czasu wolnego dla dzieci i młodzieży.
3. Listy obecności osób dorosłych uczestniczących w spotkaniach z logotypami projektowymi przekazanymi przez Zamawiającego i przekazanie jej Zamawiającemu po spotkaniu.
4. Dla każdego dorosłego uczestnika materiałów dydaktycznych:
- teczka formacie A4,
- notes w formacie A5,
- długopis metalowy, automatyczny,
- skrypt z tematyką spotkania w formacie A4 trwale zbindowany z logotypami projektowymi przekazanymi przez Zamawiającego.
5. Atrakcji dla dzieci, tj. co najmniej 2 duże dmuchańce (np. zjeżdżalnia), stanowisko do tworzenia figurek z balonów, warsztaty kreatywne, malowanie twarzy, tatuaże brokatowe, bańki mydlane, zajęcia sportowe, stanowisko z watą cukrową.
6. Dodatkowych atrakcji dla dzieci, tj: co najmniej 1-godzinną zabawę z alpakami, co najmniej 2-godzinne zabawy konstrukcyjne z klockami przygotowane adekwatnie do przedziału wiekowego dzieci wraz z własnymi materiałami oraz stanowiskiem do zabawy oraz co najmniej 1-godzinnego przedstawienia teatralnego dla dzieci wraz z niezbędnymi materiałami i stanowiskiem do spektaklu.
7. Serwisu kawowego dla uczestników spotkań i animacji, w tym:
- napoje gorące: kawa mielona i rozpuszczalna, herbata – bez ograniczeń w trakcie spotkania,
- dodatki: mleko/śmietanka, cukier, cytryna – bez ograniczeń w trakcie spotkania,
- wodę mineralną niegazowaną i gazowaną – po 500 ml na osobę dorosłą,
- sok w kartoniku ze słomką pomarańczowy i jabłkowy – po 200 ml na dziecko,
- zestaw naczyń jednorazowych ekologicznych i biodegradowalnych do serwisu kawowego.
8. Szybkich przekąsek/wyrobów garmażeryjnych dla wszystkich uczestników (120 porcji):
- zupa grochowa – co najmniej 300 ml na osobę,
- kiełbasa – co najmniej 100g na osobę,
- bułka – co najmniej 1 sztuka na osobę,
- dodatki: keczup i musztarda – bez ograniczeń w trakcie spotkania,
- zestawy jednorazowe, tj. tacki, talerze, sztućce, kubki - ekologiczne i biodegradowalne
- serwetki jednorazowe,
- kosze na śmieci.
Posiłki winny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu posiłków powinien stosować świeże produkty spożywcze.
9. Obsługi potrzebnej do sprawnego przeprowadzenia usługi gastronomicznej, z uwzględnieniem wszelkich prac porządkowych po zakończeniu spotkań.
11. Namiotów pozwalających na przeprowadzenie animacji dla dzieci na świeżym powietrzu chroniących przed słońcem i deszczem.
Główne kryteria wyboru oferty:
1. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:
1.1 przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U.2020.2085);
1.2 podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
a. CIS i KIS;
b. ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
1.3 organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2020.1057);
1.4 podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
a. organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
b. spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz.U.2021.648);
c. spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający wymaga aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie świadczenia usług odpowiadających swoim rodzajem usługom lub dostawom określonych treścią z opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Kwota usługi nie może przekroczyć 9 000,00 zł brutto.
Ofertę należy przesłać drogą mailową na adres: sekretariat@tcus.torun.pl.
- Powiat Miasto Toruń
- Gmina Miasto Toruń
- Toruń