Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3” | Kujawsko-Pomorska Ekonomia Społeczna - ROPS w Toruniu

Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3”

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

w Lipnie , ul. Mickiewicza 58

NIP: 466-016-43-94

tel.: 54 306 61 03,

e-mail: centrum@pcprlipno.pl

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienie prowadzone jest w trybie rozeznania cenowego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz.2019 z późn. zm.).

  2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 — 2020 z uwagi na fakt objęcia przedmiotowego zamówienia dofinansowaniem z budżetu UE.

  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

III. Opis i zakres przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3” realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych.

  2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia trzech ekspertów, którzy poprowadzą wykłady podczas spotkania. Każdy z wykładów ma trwać około 1,5 godzin zegarowych. Całkowity czas spotkania to 6 godzin zegarowych. Zamawiający przewiduje, że w spotkaniu będzie uczestniczyło około 30 osób- jedno spotkanie ( łącznie 60 osób).

  3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zaproszenia na spotkanie i przekazanie ich do określonego terminu Zamawiającemu.

  4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie nagłośnienie oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia spotkania.

  5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę zaproponował przykładowe tematy wykładów na etapie składania oferty.

  6. Harmonogram spotkania zostanie ustalony wspólnie z Zamawiającym po wyborze Wykonawcy.

  7. Wykonawca w przerwie zapewnienie uczestnikom konferencji bufet kawowy (herbata, kawa, ciasto — po 1,5 kawałka na każdą osobę, woda 0,3 l/osobę) oraz lunch w postaci szwedzkiego stołu — dla ok. 30 osób – jedno spotkanie, łącznie – 60 osób).

  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru menu po wyborze Wykonawcy.

  9. Koszty dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonania usługi ponosi Wykonawca.

  10. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym rozeznaniu cenowym.

  11. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

  12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące ;z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.


 

  1. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

  1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia: 09.05.2022 r. oraz 10.05.2022 r.

  2. Miejsce wykonania usługi: Lipno — sala zaoferowana przez Wykonawcę.


 

V. Warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający ustanawia w niniejszym postępowaniu warunki udziału, których spełnianie

winien wykazać Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia.

  1. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej. „Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:

  1. przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. 2018 poz. 1205 t.j.);

  1. podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:

  1. CIS I KIS;

  1. ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2018 poz. 511 t.j. ze zm.);

  1. organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt I ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2018 poz. 450 t. j. ze zm.);

  1. podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej.

Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:

a) organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;

b) spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. 2018 poz. 1285 t.j.);

c) spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do rozeznania cenowego) oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. z którego wynika posiadanie w/w statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

1. Warunek w zakresie posiadania odpowiednich uprawnień:

Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, chyba że prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do rozeznania cenowego).

  1. Warunek w zakresie doświadczenia:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca — Podmiot Ekonomii Społecznej wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie zrealizowania usług odpowiadających swoim rodzajem usługom określonym treścią z opisu przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 2 usługi, których przedmiotem była usługa zorganizowania spotkania dotyczącego pieczy zastępczej o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda.

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do rozeznania cenowego) potwierdzającego spełnianie warunku

udziału w postępowaniu.

  1. Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony. jeżeli wykonawca wykaże spełnianie warunku następująco:

Wykonawca winien dysponować co najmniej:

  1. 3 osobami - ekspertami:

  • jeden z ekspertów powinien posiadać wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika;

  • drugi z ekspertów powinien być dyplomowanym pracownikiem socjalnym lub pełnić funkcję rodziny zastępczej.

  • trzeci z ekspertów powinien posiadać wykształcenie wyższe na kierunku psychologia;

Eksperci powinni posiadać doświadczenie w pracy z rodzinami zastępczymi i naturalnymi z problemami opiekuńczo — wychowawczymi.

Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć poświadczone przez podmiot ubiegający się o wykonanie usługi dokumenty poświadczające wykształcenie i kwalifikacje ekspertów.

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do rozeznania cenowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć zobowiązania do udostępnienia w/w osób, jeśli będą one udostępniane przez podmiot trzeci.

  1. Warunek w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej:

Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do rozeznania cenowego potwierdzającego spełnianie warunku

udziału w postępowaniu.

 

  1. Oprócz oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do rozeznania cenowego Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:

  • prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do rozeznania cenowego;

  • odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

  • aktualny dokument potwierdzający status Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale V pkt I

  • Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć poświadczone przez podmiot ubiegający się o wykonanie usługi dokumenty poświadczające wykształcenie i kwalifikacje ekspertów

  1. Kryterium oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji:

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

  • cena oferty brutto — waga 60%

  • doświadczenie w organizacji spotkań dotyczących pieczy zastępczej o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda — waga 40 %

  1. Zamawiający dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryterium cena według podanego niżej wzoru:

  1. cena oferty brutto:

P — łączna ocena oferty pod względem kryterium ceny

najniższa oferowana cena

P= ---------------------------------------- x 60 pkt

cena badanej oferty

 

  1. doświadczenie w organizacji spotkań:

powyżej 4 spotkań - 40 punktów

3 - 4 spotkania - 30 punktów

2 spotkania - 10 punktów


 

Ocena końcowa ofert zostanie ustalona na podstawie sumy punktów wynikających z oceny

kryteriów.

VII. Opis sposobu przygotowania oferty oraz termin i miejsce składania ofert:

  1. Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem

Oferta na zorganizowanie spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3” nie otwierać przed 27.04.2022 roku przed godz. 12:00

można:

  1. przesłać pocztą tradycyjną na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87-600 Lipno

  1. doręczyć osobiście na adres wskazany w punkcie 1, pokój Nr 1

  1. Termin składania oferty: 27 kwietnia 2022r. do godz. 12.00. O zachowaniu terminu złożenia oferty decydować będzie data wpływu oferty do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, ul. Mickiewicza 58, 87-600 Lipno


 

  1. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w rozeznaniu cenowym) ponosi Wykonawca.

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego) zapewniającej pełną czytelność jej treści.

  1. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty stanowiące dokumenty i oświadczenia Wykonawcy nie mogą być złożone w innym języku niż język polski.

  1. Oferta oraz dokumenty i oświadczenia Wykonawcy muszą być podpisane przez Wykonawcę lub inne osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Przy czym w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił inne osoby do reprezentowania go w postępowaniu. Wykonawca składa wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa do działania innych osób w jego imieniu lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa.

  1. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę lub inne osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

  1. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie bez otwierania zwrócona Wykonawcy.

  1. W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń, gdy dokumenty są nieczytelne lub w ofercie są inne błędy Zamawiający odrzuci ofertę z zastrzeżeniem możliwości jednokrotnego wezwania do uzupełnienia dokumentów lub/i oświadczeń.

  1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

INFORMUJEMY, ŻE Z DNIEM 01.08.2018r. :

Zgodnie z art. 13 ust. 1–2 (dane zbierane bezpośrednio) // art. 14 ust. 1-2(dane zbierane z innych źródeł) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), informujemy, że:

  1. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie, adres: ul. Mickiewicza 58, 87-600 Lipno, tel.54-288-66-41, e-mail : centrum@pcprlipno.pl jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych.

  2. Wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych, tj. Artur Spryszyński, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod numerem telefonu 603 – 392 – 744,

    1. e-mail : biuro@odo-rodo.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt I.

  3. Podstawą Prawną Przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek wynikający z ustaw, w celu wykonywania umowy, udzielona Pani/Pana zgoda, ochrona Pani/Pana żywotnych interesów.

  4. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych, realizacji umów oraz w pozostałych przypadkach na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

 

  1. Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.

 

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i wynika z ustawy, z zawartej umowy lub jest warunkiem zawarcia umowy, a konsekwencją niepodania danych może być częściowa lub całkowita niemożność zrealizowania prawnych obowiązków wynikających z ustaw, a ciążących na Administratorze lub niemożność zawarcia, wykonywania umowy.


 

  1. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Pana prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

 

  1. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


 

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt III, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.


 

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
pdf rozeznanie_cenowe.pdf
4.81 MB Pobierz
docx zal_nr_1.docx
79.66 KB Pobierz
docx zal_nr_2.docx
47.18 KB Pobierz
pdf zalacznik_nr_3_wzor_umowy.pdf
6.26 MB Pobierz
docx zal_nr_4.docx
51.2 KB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
Usługi socjalne
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat lipnowski

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipnie
NIP
4660164394
Mickiewicza
58
87-600
Lipno
Osoba do kontaktu
Katarzyna Krajewska