Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dot. rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie
ul. Ogrodowa 10
88-300 Mogilno
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach RPO WKP 2014-2020 współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
II. Opis planowanych działań:
Planowane jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach RPO WKP 2014-2020 współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia eksperta, który poprowadzi wykład podczas spotkania. Całkowity czas spotkania to 6 godzin zegarowych. Zamawiający przewiduje,
że w spotkaniu będzie uczestniczyło ok. 30 osób. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić:
a) materiały dydaktyczne dla uczestników spotkania
Wymagania dotyczące materiałów dydaktycznych:
- materiały szkoleniowe z wykładu/prelekcji w wersji papierowej połączone ze sobą (np. bindowane, zszyte),
- notes w formacie A4, 50 kartkowy w kratkę trwale ologowany (logotypy zostaną uzgodnione z Zamawiającym),
- długopis metalowy, automatyczny z grawerem w postaci loga (logo zostanie uzgodnione
z Zamawiającym),
- teczka papierowa z gumką, kolorowa trwale ologowana (logotypy zostaną uzgodnione
z Zamawiającym), salę na terenie powiatu mogileńskiego) oraz catering.
I.
-
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie nagłośnienie oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia spotkania.
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę zaproponował przykładowe tematy wykładów na etapie składania oferty, w zakresie: „Wpływ traum i trudnych doświadczeń na kształtowanie się tożsamości dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej”. Harmonogram spotkania zostanie ustalony wspólnie z Zamawiającym po wyborze Wykonawcy.
-
Wykonawca w przerwie zapewnieni uczestnikom konferencji bufet kawowy (herbata, kawa, ciasto – po 1,5 kawałka na każdą osobę, woda 0,3 l/osobę) oraz lunch w postaci szwedzkiego stołu – dla 30 osób – menu uzgodnione z Zamawiającym).
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru menu po wyborze Wykonawcy.
II.
-
-
Koszty dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonania usługi ponosi Wykonawca.
-
Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym rozeznaniu cenowym.
-
Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w w/w dokumencie zasadami.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
-
III. Termin realizacji zamówienia:
W dniu 27.05.2022 r. w godz. 09.00-15.00.
IV. Główne kryteria wyboru oferty:
-
Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:
1.1 przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U.2020.2085);
1.2 podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
-
-
-
CIS i KIS;
-
ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
-
-
1.3 organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2020.1057);
1.4 podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
-
-
-
organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
-
spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz.U.2021.648);
-
spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.
-
-
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Zamawiający wymaga aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie świadczenia usług lub dostaw odpowiadających swoim rodzajem usługom lub dostawom określonych treścią z opisu przedmiotu zamówienia /Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
-
Klauzula informacyjna RODO
Niniejszym realizujemy obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych:
Kto jest administratorem Pana/Pani/Państwa danych osobowych? Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie. (dalej „My”, „Zamawiający”). Można się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: 88-300 Mogilno, ul. Ogrodowa 10, e-mailowo: pcpr@pcpr-mogilno.pl, telefonicznie 525888387.
Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych? Należy napisać do wyznaczonego przez nas inspektora ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe inspektora danych osobowych: adres: ul. G.Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, tel.: 525888318, e-mail: iod@powiat.mogilno.pl
adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych, 88-300 Mogilno, ul. G.Narutowicza 1.
Skąd mamy Pana/Pani/Państwa dane? Otrzymaliśmy je od Pana/Pani/Państwa, z treści kierowanych do nas pytań o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,a także z Pana/Pani/Państwa oferty.
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Pana/Pani/Państwa danych osobowych przez Zamawiającego? Przetwarzamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej z Tobą, w tym do kontaktowania się z Tobą w celu realizacji umowy, jak również w celu archiwizacyjnym.
Czy muszą podać nam Pan/Pani/Państwo swoje dane osobowe? Wymagamy podania przez Pana/Pani/Państwa następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Panem/Panią/Państwem:nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną, adres wykonawcy, adres email, imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Ciebie do kontaktu. Jeśli z jakiegoś powodu nie poda Pan/Pani/Państwo tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Panem/Panią/Państwem umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Pana/Pani/Państwa podania innych niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.
Jakie ma Pan/Pani/Państwo uprawnienia wobec Zamawiającego w zakresie przetwarzania danych? Gwarantujemy prawo dostępu do Pana/Pani/Państwa danych i ich sprostowania, wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Z uprawnień tych może Pan/Pani/Państwo skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że Pana/Pani/Państwa dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich sprostowania.
Ma Pan/Pani/Państwo prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich danych osobowych do organu nadzorczego , którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Komu udostępniamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe? Dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze. Możemy przekazać Pana/Pani/Państwa dane osobowe organom publicznym, kontrolnym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Jak długo przechowujemy Pana/Pani/Państwa dane osobowe? Przechowujemy Pana/Pani/Państwa dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią/Państwem, a także po jej zakończeniu w celach:dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych, archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy lub okres wynikający z innych przepisów prawa lub zawartych umów.
Czy przekazujemy Pana/Pani/Państwa dane do Państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego? Pana/Pani/Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Czy przetwarzamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe automatycznie (w tym profilowanie) w sposób wpływający na Pana/Pani/Państwa prawa? Pana/Pani/Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
-
Kryterium wyboru oferty: CENA– 100 %
V. Oferty powinny zawierać:
- wypełniony Formularz ofertowy
- wypełnione Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie
ul. Ogrodowa 10
88-300 Mogilno
tel. 52 5888387
pokój nr 111 lub drogą mailową na adres pcpr@pcpr-mogilno.pl
Termin złożenia oferty do 05.05.2022 r. godz. 9.00, otwarcie ofert 05.05.2022 r. godz. 9.15
- Powiat mogileński