Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dot. rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo | Kujawsko-Pomorska Ekonomia Społeczna - ROPS w Toruniu

Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dot. rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo

ZAPYTANIE OFERTOWE


 

Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie

ul. Ogrodowa 10

88-300 Mogilno


 

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zapytania jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach RPO WKP 2014-2020 współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.


 

II. Opis planowanych działań:

Planowane jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach RPO WKP 2014-2020 współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia eksperta, który poprowadzi wykład podczas spotkania. Całkowity czas spotkania to 6 godzin zegarowych. Zamawiający przewiduje,
że w spotkaniu będzie uczestniczyło ok. 30 osób. Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić:

a) materiały dydaktyczne dla uczestników spotkania

Wymagania dotyczące materiałów dydaktycznych:

- materiały szkoleniowe z wykładu/prelekcji w wersji papierowej połączone ze sobą (np. bindowane, zszyte),

- notes w formacie A4, 50 kartkowy w kratkę trwale ologowany (logotypy zostaną uzgodnione z Zamawiającym),

- długopis metalowy, automatyczny z grawerem w postaci loga (logo zostanie uzgodnione 
z Zamawiającym), 

- teczka papierowa z gumką, kolorowa trwale ologowana (logotypy zostaną uzgodnione 
z Zamawiającym), salę na terenie powiatu mogileńskiego) oraz catering.

I.

  1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie nagłośnienie oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia spotkania.

  2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę zaproponował przykładowe tematy wykładów na etapie składania oferty, w zakresie: Wpływ traum i trudnych doświadczeń na kształtowanie się tożsamości dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej”. Harmonogram spotkania zostanie ustalony wspólnie z Zamawiającym po wyborze Wykonawcy.

  3. Wykonawca w przerwie zapewnieni uczestnikom konferencji bufet kawowy (herbata, kawa, ciasto – po 1,5 kawałka na każdą osobę, woda 0,3 l/osobę) oraz lunch w postaci szwedzkiego stołu – dla 30 osób – menu uzgodnione z Zamawiającym). 

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru menu po wyborze Wykonawcy.

II.

    1. Koszty dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonania usługi ponosi Wykonawca.

    2. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym rozeznaniu cenowym.

    3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

    4. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w w/w dokumencie zasadami.

    5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.


 

III. Termin realizacji zamówienia:

W dniu 27.05.2022 r. w godz. 09.00-15.00.

IV. Główne kryteria wyboru oferty:

  1. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:

1.1 przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U.2020.2085);

1.2 podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:

      1. CIS i KIS;

      2. ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.
        o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;

1.3 organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2020.1057);

1.4 podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:

      1. organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;

      2. spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz.U.2021.648);

      3. spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  1. Zamawiający wymaga aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie świadczenia usług lub dostaw  odpowiadających swoim rodzajem usługom lub dostawom określonych treścią z opisu przedmiotu zamówienia /Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

     

  2. Klauzula informacyjna RODO 

Niniejszym realizujemy obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych:


Kto jest administratorem Pana/Pani/Państwa danych osobowych? Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie. (dalej „My”, „Zamawiający”). Można się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: 88-300 Mogilno, ul. Ogrodowa 10, e-mailowo:  pcpr@pcpr-mogilno.pl, telefonicznie 525888387.
Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych? Należy napisać do wyznaczonego przez nas inspektora ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe inspektora danych osobowych: adres: ul. G.Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, tel.: 525888318, e-mail: iod@powiat.mogilno.pl
adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych, 88-300 Mogilno, ul. G.Narutowicza 1.

Skąd mamy Pana/Pani/Państwa dane? Otrzymaliśmy je od Pana/Pani/Państwa, z treści kierowanych do nas pytań o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,a także z Pana/Pani/Państwa oferty.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Pana/Pani/Państwa danych osobowych przez Zamawiającego? Przetwarzamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej z Tobą, w tym do kontaktowania się z Tobą w celu realizacji umowy, jak również w celu archiwizacyjnym. 

Czy muszą podać nam Pan/Pani/Państwo swoje dane osobowe? Wymagamy podania przez Pana/Pani/Państwa następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Panem/Panią/Państwem:nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną, adres wykonawcy, adres email, imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Ciebie do kontaktu. Jeśli z jakiegoś powodu nie poda Pan/Pani/Państwo tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Panem/Panią/Państwem umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Pana/Pani/Państwa podania innych niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne. 

Jakie ma Pan/Pani/Państwo uprawnienia wobec Zamawiającego w zakresie przetwarzania danych? Gwarantujemy prawo dostępu do Pana/Pani/Państwa danych i ich sprostowania, wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. 
Z uprawnień tych może Pan/Pani/Państwo skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że Pana/Pani/Państwa dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich sprostowania. 

Ma Pan/Pani/Państwo prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich danych osobowych do organu nadzorczego , którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Komu udostępniamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe? Dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze. Możemy przekazać Pana/Pani/Państwa dane osobowe organom publicznym, kontrolnym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

Jak długo przechowujemy Pana/Pani/Państwa dane osobowe? Przechowujemy Pana/Pani/Państwa dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią/Państwem, a także po jej zakończeniu w celach:dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych, archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy lub okres wynikający z innych przepisów prawa lub zawartych umów.  

Czy przekazujemy Pana/Pani/Państwa dane do Państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego? Pana/Pani/Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Czy przetwarzamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe automatycznie (w tym profilowanie) w sposób wpływający na Pana/Pani/Państwa prawa? Pana/Pani/Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

  1. Kryterium wyboru oferty: CENA– 100 %

     

V. Oferty powinny zawierać:

- wypełniony Formularz ofertowy

- wypełnione Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

VI. Miejsce i termin złożenia oferty:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie

ul. Ogrodowa 10

88-300 Mogilno

tel. 52 5888387

pokój nr 111 lub drogą mailową na adres pcpr@pcpr-mogilno.pl

Termin złożenia oferty do 05.05.2022 r. godz. 9.00, otwarcie ofert 05.05.2022 r. godz. 9.15

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
pdf Zapytanie ofertowe
443.9 KB Pobierz
docx Formularz ofertowy
35.76 KB Pobierz
pdf Formularz ofertowy
75.21 KB Pobierz
pdf Oświadczenie Wykonawcy
46.01 KB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
Usługi dla firm, organizacji i administracji publicznej
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat mogileński

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie
Ogrodowa
10
88-300
Mogilno
Osoba do kontaktu
Magdalena Powała