Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3” | Kujawsko-Pomorska Ekonomia Społeczna - ROPS w Toruniu

Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3”

Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci dla grupy liczącej 60 uczestników, w tym liczba dzieci w wieku 0-7 lat wynosi 17 osób oraz w wieku 8-15 lat wynosi 27 osób.  Czas trwania szkolenia 7 godzin zegarowych. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania spotkania w dniu 2 czerwca 2022 roku w godzinach 13:00 – 20:00. Spotkanie ma mieć charakter edukacyjny, w związku z tym może mieć formę panelu, wymiany doświadczeń, prezentacji dobrych praktyk z udziałem osób pracujących na rzecz rodzin zastępczych/placówek, wykładu, seminarium edukacyjnego.

2) W ramach spotkania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:

a) sali  konferencyjnej w ośrodku położonym w maksymalnej odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta Rypin, wyposażonej w sprzęt techniczny do przeprowadzenia spotkania organizacyjnego (projektor, system nagłaśniający zapewniający dobrą słyszalność w każdym punkcie sali). Sala musi być wyposażona w adekwatną do liczby uczestników spotkania liczbę miejsc siedzących ze stolikami. Sala powinna spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są konferencje/ seminaria. Wykonawca ma obowiązek utrzymać w pomieszczeniu czystość i porządek. Wykonawca musi zapewnić oświetlenie naturalne i sztuczne, odpowiednią temperaturę w zależności od panujących warunków atmosferycznych, wymianę powietrza, zabezpieczenie przed nasłonecznieniem. Obiekt w którym znajduje się sala musi posiadać węzeł sanitarny (WC damskie/męskie, umywalka). Ponadto ośrodek musi posiadać wygrodzony duży plac na zewnątrz obiektu umożliwiający przeprowadzenie animacji i zabaw plenerowych dla dzieci lub w przypadku złych warunków atmosferycznych dodatkowej sali wewnątrz budynku dostosowanej swoim rozmiarem do ilości dzieci mających brać udział w zabawach z animatorem,

b) co najmniej 1 eksperta do przeprowadzenia spotkania spełniającego wymagania Zamawiającego określone w ust. 9 pkt 1 lit. b) niniejszego Zapytania ofertowego – Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,

c) co najmniej 2 animatorów w celu organizowania i animowania wspólnie spędzonego czasu dla dzieci i młodzieży w czasie trwania spotkania spełniających wymagania Zamawiającego określone w ust. 9 pkt 1 lit. b) niniejszego Zapytania ofertowego – Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,

d) przygotowania listy obecności opatrzonej logotypami projektowymi przekazanymi przez Zamawiającego i przedłożenia jej Zamawiającemu po spotkaniu, potwierdzającej odbiór publikacji,

e) przekazanie dla każdej rodziny zastępczej publikacji pt. „Dlaczego rodzice tak się wkurzają i co z tym zrobić”, autor: Dean Burnett, wydawnictwo: Insignis, oprawa: miękka, rok wydania: 2020 lub nowszy, stan: nowy, pełnowartościowy produkt – w ilości 28 sztuk

f) serwisu kawowego dla uczestników spotkania w tym:

-        napoje gorące: kawa rozpuszczalna, herbata – bez ograniczeń
w trakcie spotkania,

-        dodatki: mleko/śmietanka, cukier, cytryna – bez ograniczeń w trakcie spotkania,

-        wodę mineralną niegazowaną oraz gazowaną – 500 ml/osobę każdego rodzaju,

-        sok w kartoniku ze słomką o smaku pomarańczowym oraz jabłkowym – 200ml/dziecko każdego rodzaju,

g) dania obiadowego w podgrzewaczu umożliwiającym podanie posiłku „na ciepło", temperatura wewnątrz w momencie serwowania co najmniej 60°C, w tym:

-        zupa krem z warzyw – co najmniej 300 ml/osobę,

h) potrawy z grilla przygotowywane oraz dodatki, w tym:

-        kiełbasa – co najmniej 100g/osobę,

-       karkówka wcześniej zamarynowana – co najmniej 150g/osobę,

-        kaszanka pieczona w folii z cebulką – co najmniej 100g/osobę,

-        pierś z kurczaka wcześniej zamarynowana – co najmniej 150g/osobę,

-        ogórki kiszone – co najmniej 100g/osobę,

-        ketchup, sos czosnkowy, musztarda oraz chleb bez ograniczeń w trakcie spotkania.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:

1)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a)      Statusu PES - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Podmioty Ekonomii Społecznej tj.:

-          przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa  w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2085);

-          podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:

§  CIS i KIS;

§  ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 573);

-          organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057, z późn. zm.);

-          podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:

§  organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;

§  spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 648);

§  spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r.o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.

Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej:

-          1 ekspertem posiadającym wykształcenie wyższe medyczne o specjalizacji psychiatrycznej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z rodziną                 i dzieckiem,

-          2 animatorami posiadającymi wykształcenie wyższe, ukończony kurs pn. “Kurs animatora dla dzieci i seniorów” oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie                w animacji czasu wolnego dla dzieci i młodzieży.

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie  z formułą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wskazanych w punkcie 3.

3)      Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy złożyć
w formie wskazanej poniżej:

a)      Aktualny dokument potwierdzającego status PES Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

b)      Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru – Załącznik Nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego. 

Termin i sposób złożenia ofert:

1)      Ofertę należy złożyć do dnia 15 kwietnia 2022 roku, do godziny 1000.

2)      Sposób składania ofert: ofertę należy przesłać w formie skanu za pomocą poczty elektronicznej (preferowane jest przesłanie skanu pełnej oferty w jednym pliku)                       z podpisem i pieczęcią na adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-rypin.pl 

W temacie wiadomości należy wpisać „Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania  w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3

Do oferty należy załączyć:

1)     Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.  

2)     Dokument potwierdzający status PES.

3)      Wypełniony wykaz osób według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

4)     Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy (RODO) według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.

5)     Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).

Wykaz załączników:

1)      Formularz ofertowy

2)     Projekt umowy

3)     Wykaz osób

4)     Klauzula informacyjna

5)     Oświadczenie Wykonawcy (RODO)

Osoby do kontaktu:

Katarzyna Bilicka, Joanna Drozdowska;          tel. 54 280 36 41 w godzinach pracy Centrum  

                                                                              e-mail: sekretariat@pcpr-rypin.pl

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
pdf Zapytanie ofertowe
4.4 MB Pobierz
doc Formularz ofertowy
124.5 KB Pobierz
doc Wykaz osób
110.5 KB Pobierz
doc Oświadczenie wykonawcy
108 KB Pobierz
pdf Klauzula informacyjna
674.51 KB Pobierz
doc Projekt umowy
139 KB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
Usługi socjalne
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat rypiński

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rypinie
NIP
892-130-07-41
Warszawska
38A
87-500
Rypin
Osoba do kontaktu
Joanna Drozdowska