Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3”
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo – wychowawczych do 14 dzieci dla grupy liczącej 60 uczestników, w tym liczba dzieci w wieku 0-7 lat wynosi 17 osób oraz w wieku 8-15 lat wynosi 27 osób. Czas trwania szkolenia 7 godzin zegarowych. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania spotkania w dniu 2 czerwca 2022 roku w godzinach 13:00 – 20:00. Spotkanie ma mieć charakter edukacyjny, w związku z tym może mieć formę panelu, wymiany doświadczeń, prezentacji dobrych praktyk z udziałem osób pracujących na rzecz rodzin zastępczych/placówek, wykładu, seminarium edukacyjnego.
2) W ramach spotkania Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia:
a) sali konferencyjnej w ośrodku położonym w maksymalnej odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta Rypin, wyposażonej w sprzęt techniczny do przeprowadzenia spotkania organizacyjnego (projektor, system nagłaśniający zapewniający dobrą słyszalność w każdym punkcie sali). Sala musi być wyposażona w adekwatną do liczby uczestników spotkania liczbę miejsc siedzących ze stolikami. Sala powinna spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są konferencje/ seminaria. Wykonawca ma obowiązek utrzymać w pomieszczeniu czystość i porządek. Wykonawca musi zapewnić oświetlenie naturalne i sztuczne, odpowiednią temperaturę w zależności od panujących warunków atmosferycznych, wymianę powietrza, zabezpieczenie przed nasłonecznieniem. Obiekt w którym znajduje się sala musi posiadać węzeł sanitarny (WC damskie/męskie, umywalka). Ponadto ośrodek musi posiadać wygrodzony duży plac na zewnątrz obiektu umożliwiający przeprowadzenie animacji i zabaw plenerowych dla dzieci lub w przypadku złych warunków atmosferycznych dodatkowej sali wewnątrz budynku dostosowanej swoim rozmiarem do ilości dzieci mających brać udział w zabawach z animatorem,
b) co najmniej 1 eksperta do przeprowadzenia spotkania spełniającego wymagania Zamawiającego określone w ust. 9 pkt 1 lit. b) niniejszego Zapytania ofertowego – Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
c) co najmniej 2 animatorów w celu organizowania i animowania wspólnie spędzonego czasu dla dzieci i młodzieży w czasie trwania spotkania spełniających wymagania Zamawiającego określone w ust. 9 pkt 1 lit. b) niniejszego Zapytania ofertowego – Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia,
d) przygotowania listy obecności opatrzonej logotypami projektowymi przekazanymi przez Zamawiającego i przedłożenia jej Zamawiającemu po spotkaniu, potwierdzającej odbiór publikacji,
e) przekazanie dla każdej rodziny zastępczej publikacji pt. „Dlaczego rodzice tak się wkurzają i co z tym zrobić”, autor: Dean Burnett, wydawnictwo: Insignis, oprawa: miękka, rok wydania: 2020 lub nowszy, stan: nowy, pełnowartościowy produkt – w ilości 28 sztuk
f) serwisu kawowego dla uczestników spotkania w tym:
- napoje gorące: kawa rozpuszczalna, herbata – bez ograniczeń
w trakcie spotkania,
- dodatki: mleko/śmietanka, cukier, cytryna – bez ograniczeń w trakcie spotkania,
- wodę mineralną niegazowaną oraz gazowaną – 500 ml/osobę każdego rodzaju,
- sok w kartoniku ze słomką o smaku pomarańczowym oraz jabłkowym – 200ml/dziecko każdego rodzaju,
g) dania obiadowego w podgrzewaczu umożliwiającym podanie posiłku „na ciepło", temperatura wewnątrz w momencie serwowania co najmniej 60°C, w tym:
- zupa krem z warzyw – co najmniej 300 ml/osobę,
h) potrawy z grilla przygotowywane oraz dodatki, w tym:
- kiełbasa – co najmniej 100g/osobę,
- karkówka wcześniej zamarynowana – co najmniej 150g/osobę,
- kaszanka pieczona w folii z cebulką – co najmniej 100g/osobę,
- pierś z kurczaka wcześniej zamarynowana – co najmniej 150g/osobę,
- ogórki kiszone – co najmniej 100g/osobę,
- ketchup, sos czosnkowy, musztarda oraz chleb bez ograniczeń w trakcie spotkania.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Statusu PES - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Podmioty Ekonomii Społecznej tj.:
- przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2085);
- podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
§ CIS i KIS;
§ ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 573);
- organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057, z późn. zm.);
- podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
§ organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
§ spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 648);
§ spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r.o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.
Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej:
- 1 ekspertem posiadającym wykształcenie wyższe medyczne o specjalizacji psychiatrycznej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z rodziną i dzieckiem,
- 2 animatorami posiadającymi wykształcenie wyższe, ukończony kurs pn. “Kurs animatora dla dzieci i seniorów” oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w animacji czasu wolnego dla dzieci i młodzieży.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wskazanych w punkcie 3.
3) Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy złożyć
w formie wskazanej poniżej:
a) Aktualny dokument potwierdzającego status PES Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru – Załącznik Nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Termin i sposób złożenia ofert:
1) Ofertę należy złożyć do dnia 15 kwietnia 2022 roku, do godziny 1000.
2) Sposób składania ofert: ofertę należy przesłać w formie skanu za pomocą poczty elektronicznej (preferowane jest przesłanie skanu pełnej oferty w jednym pliku) z podpisem i pieczęcią na adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-rypin.pl
W temacie wiadomości należy wpisać „Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3
Do oferty należy załączyć:
1) Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
2) Dokument potwierdzający status PES.
3) Wypełniony wykaz osób według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
4) Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy (RODO) według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.
5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
Wykaz załączników:
1) Formularz ofertowy
2) Projekt umowy
3) Wykaz osób
4) Klauzula informacyjna
5) Oświadczenie Wykonawcy (RODO)
Osoby do kontaktu:
Katarzyna Bilicka, Joanna Drozdowska; tel. 54 280 36 41 w godzinach pracy Centrum
e-mail: sekretariat@pcpr-rypin.pl
- Powiat rypiński