KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SPOTKANIA DOTYCZĄCEGO ROZWOJU RODZINNYCH FORM PIECZY ZASTĘPCZEJ ORAZ PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH DO 14 DZIECI W RAMACH PROJEKTU PARTNERSKIEGO PN. "RODZINA W CENTRUM 3"

 

Opis oferty:

Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo- wychowawczych do 14 dzieci w ramach  projektu partnerskiego pn.”Rodzina w Centrum 3” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu  Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Solidarne Społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych.

 

  1. Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia:
  1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do rozeznania   cenowego;
  2. spotkanie, o którym mowa w ust. 1 obejmować będzie następujące kategorie wydatków:
  1. wynagrodzenie prelegenta/ wykładowcy/ eksperta/ trenera,
  2. wynajem sali dydaktycznej,
  3. materiały dydaktyczne,
  4. materiały promocyjne,
  5. catering;
  1. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z treścią Wytycznych w zakresie   kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju                                  Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi  w w/w dokumencie zasadami.

Szczegóły dotyczące zamówienia na stronie BIP PCPR w Aleksandrowie Kujawskim, link:

https://pcpr-aleksandrow.rbip.mojregion.info/typy-tresci/zamowienia-pub…

Zalety oferty:

  1. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie  podmioty ekonomii społecznej rozumiane zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2022 r.  o ekonomii społecznej (Dz.U. z 2022 poz.1812) tj.:

a) spółdzielnie socjalne,

b) warsztaty terapii zajęciowej i zakłady aktywności zawodowej,

c) centra integracji społecznej i kluby integracji społecznej,

d) spółdzielnie pracy, w tym spółdzielnie inwalidów i spółdzielnie niewidomych, oraz spółdzielnie produkcji rolnej,

e) organizacje pozarządowe, o których mowa w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r.  poz. 1327 i 1265), z wyjątkiem partii   politycznych,   europejskich   partii politycznych, związków zawodowych i organizacji pracodawców, samorządów zawodowych, fundacji utworzonych przez partie polityczne i europejskich fundacji politycznych,

f)  podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1, 2 lub 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 2 do rozeznania cenowego oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie w/w statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.Zamawiający wymaga, aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie świadczenia usług lub dostaw odpowiadających swoim rodzajem usługą lub dostawą określonych treścią z opisu przedmiotu zamówienia.

Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 3 spotkania/szkolenia/seminaria/wykłady dla grupy min. 20 osób odpowiadające tematyką spotkania objętym niniejszym postępowaniem.

     Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy
potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 2 do rozeznania cenowego.

3.Warunek w zakresie dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia:

Zamawiający uzna warunek dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował podczas spotkania osobą                                   posiadającą uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: prelegentem/wykładowcą/ekspertem/trenerem posiadającego doświadczenie praktyczne                            w obszarze wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej posiadającą wykształcenie wyższe oraz udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie pracy z rodziną i/lub dzieckiem na rzecz dziecka i/lub rodziny.

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 2 do  rozeznania cenowego.

Koszt wykonania usługi: 7.500,00

Miejsce realizacji: Aleksandrów Kujawski

Dane kontaktowe:

Nazwa:Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim

NIP: 8911414791

Adres: ul. Sikorskiego 3, 87-700 Aleksandrów Kujawski

Telefon: 542826154

Faks:542826154

email:pcpr.kochanowska@aleksandrow.pl

https://pcpr-aleksandrow.rbip.mojregion.info/

Osoba kontaktowa: Monika Kochanowska

 

 

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
pdf Rozeznanie cenowe
1.22 MB Pobierz
pdf Załącznik Nr 1 do rozeznania cenowego
2.07 MB Pobierz
pdf Załącznik Nr 2 do rozeznania cenowego
448.52 KB Pobierz
pdf Załącznik Nr 3 do rozeznania cenowego
528.47 KB Pobierz
pdf Załącznik Nr 4 do rozezniania cenowego
4.38 MB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
USŁUGI DLA FIRM, ORGANIZACJI I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat aleksandrowski
  • Gmina Aleksandrów Kujawski
  • Aleksandrów Kujawski

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP
8911414791
Sikorskiego
3
87-700
Aleksandrów Kujawski
Osoba do kontaktu
Monika Kochanowska