Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 2 spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo- wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „Rodzina w Centrum 3” | Kujawsko-Pomorska Ekonomia Społeczna - ROPS w Toruniu

Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 2 spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo- wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „Rodzina w Centrum 3”

I.    Nazwa i adres zamawiającego:

Powiat Aleksandrowski- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Sikorskiego 3

87-700 Aleksandrów Kujawski

Województwo: Kujawsko- Pomorskie

Tel.: 54 282 61 54, faks: 54 282 61 54

NIP: 891-14-14-791, REGON: 9108070260
e-mail:
pcpr.sekretariat@aleksandrow.pl

II. Przedmiot zamówienia:

1. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 2 spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz  placówek opiekuńczo- wychowawczych do 14 dzieci w ramach  projektu partnerskiego pn. „Rodzina w Centrum 3” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Solidarne Społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych:

1) Część 1: kompleksowa organizacja i przeprowadzenie pierwszego spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo- wychowawczych do 14 dzieci o charakterze edukacyjnym wraz z usługą gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych w ramach  projektu partnerskiego pn. Rodzina w Centrum 3”;

2) Część 2:  kompleksowa organizacja i przeprowadzenie drugiego spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo- wychowawczych do 14 dzieci o charakterze edukacyjnym wraz z usługą gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych w ramach  projektu partnerskiego pn. ”Rodzina w Centrum 3”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do rozeznania rynku.

3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie odrębne części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, zgodnie z częściami określonymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do rozeznania rynku. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część  lub dwie części. Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej, odrębnie dla każdej z części zamówienia.

4. Spotkania, o których mowa w ust. 1 obejmować będą następujące kategorie wydatków:

1) wynagrodzenie prelegentów/wykładowców/ekspertów/trenerów;

2) wynajem sal dydaktycznych;

3) materiały dydaktyczne;

4) catering.

5. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z treścią Wytycznych w zakresie  kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi  w w/w dokumencie zasadami. 

III.   Termin wykonania zamówienia:

1.     Część 1: 30.05.2022r.,

2.     Cześć 2: I  połowa  czerwca  2022r.,  w  dni  robocze:  od  poniedziałku  do  piątku, w godzinach od 09.00 do 16.00.

IV.   Kontakt:

Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniona jest Pani Monika Kochanowska, telefon: 54 282 61 54 e-mail: pcpr.kochanowska@aleksandrow.pl.

V.  Warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawcy składającego ofertę na Część 1  i Część 2:

1.   Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie  podmioty ekonomii społecznej tj.:

1)   przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie  z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2020r. poz. 2085);

2)   podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:

-   CIS i KIS;

- ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz.U. 2021r. poz. 573 ze zm.);

3) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 ze zm.);

4) podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności  komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:

a) organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność  gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;

b) spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów  i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2021r. poz. 648);

c) spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 2 do rozeznania rynku oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie w/w statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.   Zamawiający ustanawia w niniejszym postępowaniu warunki udziału, których spełnienie winien wykazać Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia:

1)     warunek w zakresie doświadczenia:

Zamawiający wymaga, aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem  w zakresie świadczenia usług lub dostaw odpowiadających swoim rodzajem usługą lub dostawą określonych treścią z opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 3 spotkania/szkolenia/seminaria/wykłady dla grupy min. 20 osób odpowiadające tematyką spotkania objętym niniejszym postępowaniem.

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 2 do rozeznania rynku.

2)     warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby oferent- PES wykazał dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował podczas spotkania osobą posiadającą uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: prelegentem/wykładowcą/ekspertem/trenerem posiadającym doświadczenie praktyczne w obszarze wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej posiadającą wykształcenie wyższe oraz udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie pracy z rodziną i/lub dzieckiem na rzecz dziecka i/lub rodziny.

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 2 do rozeznania rynku. Zamawiający na każdym etapie postępowania może zażądać od Wykonawcy udokumentowania warunku w zakresie dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia.

3.   Jeżeli Wykonawca nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony  z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

4.   Dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków, w szczególności warunku określonego w ust. 2 pkt 1, Wykonawca  będzie zobowiązany przedłożyć na wyraźne żądanie Zamawiającego, przy czym żądanie to Zamawiający może skierować do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.

VI.   Wymagane dokumenty:

1.   Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz oferty (Załącznik 3).

2.   Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2).

3.   Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

4.   Aktualny dokument potwierdzający status Wykonawcy jako podmiotu ekonomii społecznej (np. statut, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie w/w statusu itp.) potwierdzający posiadanie statusu podmiotu ekonomii społecznej.

5.   Pełnomocnictwo dotyczące podpisania oferty lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa- jeżeli dotyczy.

VII.  Kryteria oceny ofert i ich wagi procentowe:

1.   Cena brutto- 100%

najniższa cena spośród badanych ofert

----------------------------------------------   x 100% =…………pkt

cena oferty badanej

2.   Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zdobędzie najwyższą ilość punktów.

VIII.  Tryb postępowania:

Rozeznanie rynku  prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych właściwe dla zamówień o wartości poniżej 130 000,00 złotych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 zgodnie z Wytycznymi  w zakresie  kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

IX.   Opis sposobu obliczania ceny:

Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane  z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym Załącznik nr 3 do rozeznania rynku.

X.  Oferta powinna zawierać:

1.   Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz oferty (Załącznik 3).

2.   Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2).

3.   Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

4.   Aktualny dokument potwierdzający status Wykonawcy jako podmiotu ekonomii społecznej (np. statut, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie w/w statusu itp.) potwierdzający posiadanie statusu podmiotu ekonomii społecznej.

5.   Pełnomocnictwo dotyczące podpisania oferty lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa- jeżeli dotyczy.

XI.   Miejsce i termin składania ofert:

1.   Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:

 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim

 ul. Sikorskiego 3

87-700 Aleksandrów Kujawski,

 w Biurze Obsługi Interesanta w terminie do dnia 11.04.2022r. do godziny 10.00  i oznakować  w następujący sposób:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim

ul. Sikorskiego 3

87-700 Aleksandrów Kujawski

Oferta w postępowaniu na kompleksową organizację i przeprowadzenie 2 spotkań dotyczących rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz  placówek opiekuńczo- wychowawczych do 14 dzieci w ramach  projektu partnerskiego pn. „Rodzina  w Centrum 3” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Solidarne Społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych. Nie otwierać przed dniem 11.04.2022r. przed godziną 10:30.

2.   Otwarcie  ofert  nastąpi  w  siedzibie  Zamawiającego – w  pokoju nr 4 ,  w dniu 11.04.2022r.  o godzinie 10:30. Otwarcie ofert jest jawne.

3.   Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia  (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w rozeznaniu rynku)  ponosi Wykonawca.

4.   Oferta złożona po terminie wskazanym ust. 1 zostanie zwrócona Wykonawcy.

5.   Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data  i godzina wpływu  oferty  do  Zamawiającego,  a  nie  data  jej  wysłania  przesyłką  pocztową czy kurierską.

6.   W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń, gdy dokumenty są nieczytelne lub w ofercie są inne błędy, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na uzupełnienie oferty ze wskazaniem jej braków informując jednocześnie, że nie usunięcie braków w wyznaczonym terminie będzie skutkowało też odrzuceniem oferty, jeżeli wskutek stwierdzonych błędów nie będzie możliwe dokonanie badania i oceny oferty.

7.   Wykonawcy przysługuje prawo do kierowania wniosków o wyjaśnienie treści rozeznania rynku. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek  o wyjaśnienie treści rozeznania rynku wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia,  w którym upływa połowa terminu składania ofert. Treść pytań wraz  z wyjaśnieniami Zamawiający publikuje zgodnie z zasadami obowiązującymi dla publikacji rozeznania rynku  w przedmiotowym postępowaniu.

8.   Odpowiedzi na pytania oraz wyjaśnienia Zamawiającego zostaną opublikowane na  stronie BIP  (http://pcpr-aleksandrow.rbip.mojregion.info/).

9.   Oferta oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę albo osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

XII. Wybór oferty:

1.   Po upływie terminu do składania ofert, Zamawiający oceni oferty.

2.   Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta jest oceniona do uzupełnienia wymaganych przez Zamawiającego i wskazanych w rozeznaniu rynku  oraz złożenia wyjaśnień do treści złożonych dokumentów lub treści oferty.

3.   Oferta, która nie będzie zawierała informacji niezbędnych do jej oceny, w szczególności ceny, nie będzie podlegała ocenie.

4.   Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą według kryterium oceny ofert i wymagań określonych przez Zamawiającego.

5. W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy przez Wykonawcę, na warunkach określonych w niniejszym rozeznaniu, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu.

XIII.  Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:

 Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana  umowa. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do rozeznania rynku.

XIV.  Nieudzielenie zamówienia/ unieważnienia rozeznania rynku:

1.   Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego  postępowania dla Części 1 i Części 2:

1)  w sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę jaką  Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

2)  Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w sytuacji, w której rosnący, wysoki poziom zakażeń wirusem COVID-19 i w konsekwencji panująca  sytuacja epidemiologiczna spowodują, że nie będzie możliwe przeprowadzenie  spotkania we wskazanym terminie. Unieważnienie postępowania z w/w powodu może nastąpić również po upływie terminu składania ofert i podpisaniu umowy. Z powodu unieważnienia postępowania w w/w przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego, natomiast w przypadku rozwiązania umowy oraz odstąpienia od umowy Wykonawcy zostanie wypłacone wynagrodzenie wyłącznie w wysokości odpowiadającej prawidłowo zrealizowanej części umowy. Z powodu unieważnienia postępowania w w/w przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego;

3)  Zamawiający nie udzieli zamówienia, w przypadku braku ofert odpowiadających treści zapytania ofertowego.

XV. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 

XVI.  Załączniki do rozeznania rynku:

1.   Załącznik nr 1- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2.   Załącznik nr 2- Oświadczenie    wykonawcy    o   spełnieniu      warunków     udziału    w postępowaniu.

3.   Załącznik nr 3- Formularz oferty.

4.   Załącznik nr 4- Wzór umowy.

XVII.    Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

1.  Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą przy ul. Władysława Sikorskiego 3, 87-700 Aleksandrów Kujawski, tel. 54 282-61-54, e-mail: pcpr.sekretariat@aleksandrow.pl;

2) inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Aleksandrowie Kujawskim   jest Pan Dariusz Podsiedlak tel. 54 282-61-54 , adres e-mail: pcpr.wesolowska@aleksandrow.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO    w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na UZP jako jednostce sektora finansów publicznych;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7)  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane   w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa  w art. 18 ust. 2 RODO[2]; 

d)  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)  nie przysługuje Pani/Panu:

a)  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

[1]Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
pdf Rozeznanie rynku
3.38 MB Pobierz
pdf Załącznik nr 1
6.36 MB Pobierz
pdf Załącznik nr 2
1.09 MB Pobierz
pdf Załącznik nr 3
727.16 KB Pobierz
pdf Załącznik nr 4
5.2 MB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
Usługi dla firm, organizacji i administracji publicznej
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat aleksandrowski
  • Gmina Aleksandrów Kujawski
  • Aleksandrów Kujawski

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
NIP
8911414791
Sikorskiego
3
87-700
Aleksandrów Kujawski
Osoba do kontaktu
Monika Kochanowska